زندگی جدید!

سلام 

 

دیشب کلی اینجا مطلب نوشتم و بعد کامپیوترم قاطی کرد و همه اش پاک شد!!!!!!!!!!!!!! حالا دوباره باید تکرارش کنم 

 

۱- الان بیش از ۱ ماهه که دارم توی آپارتمان جدید زندگی می کنم. با یکی از دوستام یه آپارتمان کوچولو گرفتیم و داریم توی west hollywood زندگ می کنیم. محله ی خیلی باحالیه. و با کارم ۱۰ دقیقه بیشتر فاصله نداره (که توی LosAngeles خیلی نکته ی مهمیه!) و این که حالا بیشتر وقت دارم که به خودم برسم. تقریبا هر روز می رم بیرون کلی قدم می زنم. از اونجا که Ty چند تا کوچه پایین تراز من زندگی می کنه، خیلی بیشتر می بینمش. چند روز پیش یه کتاب فروشیه کوچولو پیدا کردم که کتاب های خیلی خاص می فروشه. خیلی ازش خوشم اومد. یه مورد باحال دیگه اینه که هم خونه ایم (Katzie) یه گربه داره و من تقریبا عاشق این گربه ام. صبح ها نمی ذاره زیادی بخوابم و میاد می پره روی تخت و بیدارم می کنه! بعد هم اگر هوا سرد باشه وقتی من از جام بلند شدم، می ره زیر پتو و می خوابه!  

 

۲- من آمریکایی شدم. ۲ هفته پیش در یک صبح سرد ژانویه، رفتم در مراسم citizenship شرکت کردم و قسم خوردم که از این به بعد من فقط و فقط آمریکایی ام  ... بعد یه مدرک بهم دادن که از امروز تو امریکایی هستی و تموم!  امروز هم رفتم و مدارک مربوط به پاسپورتم رو تحویل دادم. وقتی اون برسه دستم دیگه همه چیز درست می شه. حالا از الان دارم فکر می کنم که کجا دلم می خواد برم و  چه جوری برنامه ریزی کنم که بتونم توی زمان خیلی کوتاهی که می تونم مرخصی بگیرم به همه اشون برسم! می دونم که بعدا هم می شه سفر کرد، ولی از اونجا که ۳ ساله سفر درست حسابی نرفتم دلم می خواد که هر چقدر می تونم از این یکی استفاده کنم!!!!! تابستون یه سر ایران رو که حتما می رم. باید برای عروسی دوست جونم خودم رو برسونم  

  

۳- در طول ۲ هفته ی گذشته، ۲ تا کیک اساسی درست کردیم. اولیش یک کیک ۱ متر × ۱ متر × ۱ متر بود برای تولد ۵۰ سالگی یک آقای میلیونر! کیک سفید با لایه های Lemon Cheesecake . هر ۱۲ تا لایه کیک و۱۰ لایه cheesecake رو من پختم!!!!! و بعد با Sherry سر هم اش کردیم و تزئینش کردیم و رسوندیمش خونه ی جناب میلیونر!!!!!  

کیک دوم در واقع ۲ تا کیک بود برای ۱ نفر. یه کیک ساده سفید با خامه و توت فرنگی و یک کیک شکلاتی عالی، لایه های کیک mocha با لایه های شکلات و butterscotch. برای تولد ۴۰ سالگی Jennifer Aniston . این یکی رو بیشتر Zairah و Sherry درست کردن و من کمک بودم.  

 

۴- نتونستم امسال برم Grammys. به اندازه کافی سرمون توی رستوران شلوغ بود!!!! ولی برای اسکار می رم. دیروز فرم هاش رو پر کردم.  اسکار امسال شده ۲۲ فوریه. 

 

۵-دیشب یه شب فراموش نشدنی بود. سالی ۱ بار در هتل ‌Regent Beverly wilshire یه مراسمی برای Breast Cancer research Fundبرگزار می شه و در ۱۲ سال گذشته Shery دسرشون رو درست کرده. امسال سال ۱۳ام بود. من با Sherry رفتم. بعد از اینکه دسر رو سرو کردیم، رفتیم توی سالن اصلی و مراسم رو تماشا کردیم. از Gwyneth Paltrow و Courteney Cox قدر دانی کردن. وقتی Gwyneth Paltrow رفت روی سن، Steven Speilberg هم باهاش رفت روی صحنه!!! مجری مراسم هم Tom Hanks بود!!!!!!!!!!! و از همه بهتر این بود که آخرش Beyonce اومد روی سن و ۳ تا آهنگ خوند. صدای این زن واقعا باور نکردنیه! قدرت صداش عالیه...  

 

۶- همین !!!!