Crash Course at Spago

سلام

تا به حال این ضرب المثل چینی رو شنیدین : "Be careful what you wish for" ؟ من این رو خیلی شنیدم، ولی فکر می کنم چند ماه پیش یکی باید دوباره این رو بهم می گفت...

من الان نزدیک به 5 ماهه که دارم توی Spago کار می کنم. کار سخته و شلوغ و پر از هیجان. و من با تمام وجودم تلاش کردم تا بهتر و بهتر بشم و بتونم بهشون نشون بدم که از پس کار بر میام و می تونن روم حساب کنن. و خوب حالا بعد از فقط 5 ماه به جایی رسیدم که دارن روم حساب می کنن، یا بهتره بگم زیادی روم حساب می کنن...

در حال حاضر 9 نفر توی قسمت من کار می کنن. در طول 2 ماه آینده 5 نفرشون می رن تا توی یه سری رستوران جدید کار کنن. و این یعنی این که ما تبدیل می شیم به یه تیم 4 نفری که من و یه دختر دیگه با تجربه های گروه حساب می شیم!!!! حالا اون یکی 1.5 سال توی Spago کار کرده و واقعا تجربه داره، ولی من؟!؟!؟؟!؟!؟!؟!؟!؟ و از اون بد تر این که رئیسم ادعا می کنه که این ماجرا هیچ مشکلی ایجاد نخواهد کرد و هم خودش و هم بقیه یه جوری من رو نگاه می کنن انگار من از پس همه کار ها بر خواهم اومد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

کمتر از 2 ماه وقت دارم تا خودم رو آماده کنم. کمتر از 2 ماه تا تمام کار هایی که باید 1 سال طول می کشید تا یاد بگیرم رو از اون 5 نفری که دارن می رن یاد بگیرم. کمتر از 2 ماه تا ...

...

...

...

...

...

چرا همه فکر می کنن که من از پس هر کاری بر میام؟ 

نظرات 4 + ارسال نظر
نسیم یکشنبه 10 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 07:42 ب.ظ

نادر شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 06:44 ب.ظ http://bolts.blogspot.com

چونکه بر میای.

رامینم دیگه پنج‌شنبه 16 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 05:57 ق.ظ

:D

رامینم دیگه پنج‌شنبه 16 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 05:59 ق.ظ

ساعت 5 صبح بیدار شدم که یکم درس بخونم
ول یک هو به سرم زد که بیام اینجت. گفتم شاید بعد از چند وقت دست به کیبرد برده باشی ولی دیدم خبری نیستش. خلاصه ما هم شروع کردیم از اول خوندن. تا به اینجا رسیدم. تا ساعت هفت میخونم. بعدش مشقام رو مینویسم بعدش میرم سر کلاس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد