Crash Course at Spago

سلام

تا به حال این ضرب المثل چینی رو شنیدین : "Be careful what you wish for" ؟ من این رو خیلی شنیدم، ولی فکر می کنم چند ماه پیش یکی باید دوباره این رو بهم می گفت...

من الان نزدیک به 5 ماهه که دارم توی Spago کار می کنم. کار سخته و شلوغ و پر از هیجان. و من با تمام وجودم تلاش کردم تا بهتر و بهتر بشم و بتونم بهشون نشون بدم که از پس کار بر میام و می تونن روم حساب کنن. و خوب حالا بعد از فقط 5 ماه به جایی رسیدم که دارن روم حساب می کنن، یا بهتره بگم زیادی روم حساب می کنن...

در حال حاضر 9 نفر توی قسمت من کار می کنن. در طول 2 ماه آینده 5 نفرشون می رن تا توی یه سری رستوران جدید کار کنن. و این یعنی این که ما تبدیل می شیم به یه تیم 4 نفری که من و یه دختر دیگه با تجربه های گروه حساب می شیم!!!! حالا اون یکی 1.5 سال توی Spago کار کرده و واقعا تجربه داره، ولی من؟!؟!؟؟!؟!؟!؟!؟!؟ و از اون بد تر این که رئیسم ادعا می کنه که این ماجرا هیچ مشکلی ایجاد نخواهد کرد و هم خودش و هم بقیه یه جوری من رو نگاه می کنن انگار من از پس همه کار ها بر خواهم اومد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

کمتر از 2 ماه وقت دارم تا خودم رو آماده کنم. کمتر از 2 ماه تا تمام کار هایی که باید 1 سال طول می کشید تا یاد بگیرم رو از اون 5 نفری که دارن می رن یاد بگیرم. کمتر از 2 ماه تا ...

...

...

...

...

...

چرا همه فکر می کنن که من از پس هر کاری بر میام؟ 

ِBatman

سلام

من و علی شب دو شنبه رفتیم سینما تا فیلم Dark Knight رو ببینیم. این فیلم تازه جمعه اکران شده بود و حتما تا الان شنیدین که رکورد فروش هفته ی اول رو شکونده. و باید بگم که من هیچ وقت دوشنبه شب، سالن سینما رو انقدر شلوغ ندیده بودم!!! برای سانس ساعت ۱۰:۳۰ شب ( سانس ۸:۳۰ و ۹:۳۰ هم داشته) مردم صف کشیده بودن... خلاصه که ما هم توی صف وایسادیم و وقتی در های سالن باز شد سریع رفتیم تو و ۲ تا صندلی پیدا کردیم و ۲۰ دقیقه همونجا نشستیم تا کسی جا مون رو نگیره!!!!!

و فیلم شروع شد... عجب فیلمی بود. من خیلی طرفدار فیلم هایی که از Comic book ها ساخته می شه نیستم ( با اینکه همه شون رو دیدم و بقیه رو هم خواهم دید!!!!!!!!!!!!) ولی معمولا تنها دلیلی که برای دیدن این فیلم ها دارم افکت های خیلی باحال فیلم هستن!!!!! اما این یکی فرق داشت... واقعا فیلم خوبی بود، و بازی Heath Ledger معرکه بود. و با اینکه ۷ ماه از مرگش می گذره، هنوز دلم می سوزه... 

پیشنهاد می کنم که هر طور شده این فیلم رو پیدا کنین و ببینین! مطمئن باشین که پشیمون نمی شین :)