سال جدید

سلام!

سال جدید هم شروع شد! با این که سال گذشته سال خوبی بود، ولی امیدوارم که امسال بهتر باشه!

خوب، از خودم بگم: این هفته خیلی تنبلی کردم! فقط ۳شنبه رفتم سر کار! ولی خوب به جاش از هفته آینده قراره درست برم سر کار. آخه توی یه رستوران عالی کار گرفتم. رستوران Spago توی Beverly Hills. کلی الان هیجان زده هستم و البته بیشتر از اون نگرانم که چی ممکنه بشه! یه شب قبلا براشون کار کردم و به نظر جالب میومد... حالا درپایان هفته آینده می فهمم که چجوریه... ولی انقدر رستوران خوبیه که قکر کنم اگر ازم می خواستن که مجانی براشون کار کنم هم قبول می کردم!!!!!!!!!!!!!!! الان تنها مشکلی که داره اینه که خیلی دوره و باید روزه ۱:۳۰ ساعت رانندگی کنم تا برسم بهش.

بابام ۱ هفته است که اینجاست. برام نان بربری آورده! انقدر دلم برای توت بربریه واقعی تنگ شده بود که نگوووووووووووووووووووووووووووو! دیگه بچه ترک بودنم رو باید یه جوری نشون بدم

 

نظرات 6 + ارسال نظر
mina جمعه 2 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 03:46 ب.ظ http://mina.webialist.com

هه هه نون بربری
نوش جونت بچه ترک :)
آقا این بورلی هیلز خوب جایه ها حالش رو ببر ، رفیقت تو ایرون همون قدر تو راهه واسه کارش این کجا و آن کجا

خیلی بی ربط، این آهنگه رو شنیدی که میگه واست تو بورلی هیلز خونه میخرم ؟؟

آرش شواتیر دوشنبه 5 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 02:47 ب.ظ http://www.adaji.blogfa.com

با سلام و درود
دوست عزیز و مبارز
من شما را به انجمن دفاع از جمعیت ایران دعوت می کنم
در دوره ایی قرار گرفته ایم که مردم مظلوم ستمدیده و رنج کشیده ایران عزیزمان در وحشت و خفقان و خاموشی به سر می برند
و فریادشان در خشکنای گلو، خبه و خاموش می شود و بدن ضعیفشان دیگر تاب و تحمل و یارای مقاومت ندارند
در این برهه از زمان با پند گیری از آموزه های کیانیانمان به داد این ملت رنجور و ستمدیده برسیم
و آنان را از چنگال ستم ،جهد ونادانی برهانیم

هر چند این مردم ناسپاس باشند از هدف و وظیفه ملی و میهنی خود دست نمی کشیم و برای رهاییشان تلاش و مبارزه می کنیم
آرزومندیم ما را با راهنمایی ها و نظرات سازنده تان در به سرانجام رساندن این سر آغاز یاری کنید
با تشکر از شما
آرش شواتیر

مدیر و سرپرست انجمن دفاع از جمعیت ایران


adaji@googlegroups.com
http://groups.google.com/group/adaji
www.adaji.blogfa.com
www.akbarmohammadi.blogfa.com

سمیرا یکشنبه 11 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 04:14 ب.ظ

سلام با اینکه من بزرگترم و تو باید به عید دیدنی میامدی !!! ولی من اومدم سال نو مبارک انشالله سال خیلی خوبی برای همه باشه خوشحالم که بابات اومد و دور هم بودین به همه سلام برسون سال خوبی داشته باشید سمیرا

رامینم دیگه یکشنبه 11 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 07:39 ب.ظ

چرا یه خونه کوچولو همون ورا نمیگیری !؟ اینجوری آخر خفته ها فقط مجبور میشی برگردی خونه

ذهن پوچ یکشنبه 11 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 11:55 ب.ظ http://sange-sabur.blogsky.com

من کوروغلون بالاسی
شرفین ائل قالاسی
تورکون ایاغین پالاسی

ترک بیر سوز دینین

والله ای کاسه ی مغزینده شرابین ایچرم...

هارای هارای من تورکم.....
یاشاسین آذربایجان

رامینم دیگه یکشنبه 18 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 12:06 ب.ظ

سحر این بالایی چی گفت ؟!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد