ورزش

حالا که مسابقه تموم شد، دیگه هیچ بهانه ای نداشتم برای اینکه به برنامه هایی که برای خودم ریخته بودم نرسم. برای همین اولین کاری که دوشنبه انجام دادم این بود که برم دنبال یه باشگاه ورزشی خوب بگردم و برای ۳شنبه ثبت نام کرده بودم! بعد از ۱ سال و نیم ورزش نکردن، با اینکه الان تمام تنم درد می کنه، ولی دارم هر روز صبح می رم ورزش!

علی کوچولو ۱۸ ساله شد! همین هفته ی پیش! فکرشو بکنین! برادر فسقلی من که وقتی ۱ بار آوردمش دانشگاه با جدیت تمام همکلاسی های من رو گذاشت سر کار و برای من و مینا یه کاریکاتور بسیار مسخره از کلاس ریاضیمون کشید، الان نه فقط سال دوم college هستش، که دیگه به سن قانونی هم رسیده! البته من و صنم هنوز وظیفه خواهریمون رو انجام می دیم و حسابی سر به سرش می ذاریم  

نظرات 3 + ارسال نظر
Mina شنبه 24 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 03:19 ب.ظ http://mina.webialist.com

eyval
mibinam ke ali 18 sale shode o dige hich bahooneyi nadare ,zood befrestesh iran ,biad pishe babaye man o gilnaz :D dige bozorg shode o bayad alvade vafa kone :p
on karikatoor ham maskhare naboud ,dokhtar tarin pesare class yekam yejouri boud ,
az tarafe man behesh koli tabrik bego o bebosesh

p.s: ax daste jami ha ro didi ?

یاسمن یکشنبه 25 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 06:53 ب.ظ http://dihoor.com

همون آلمانیه؟! ;) تولدش مبارک تا... نمی دونستم که شهریوریه!‌ دمش گرم....

رامینم دیگه شنبه 31 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 07:21 ق.ظ

خبر جدید چی داری ؟! ری آپ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد