کار آموزی

از اول این هفته دوره ی کارآموزی شروع شد. این دوره ۱۲ هفته هست و باید ۳۶۰ ساعت رو پر کنم وگرنه نمی تونم این دوره رو پاس کنم... به طور عادی پاس کردنش مشکلی نداره، ولی اگر مثل من به طور ناگهانی بری بگردی دنبال یک کار جدید چون از کار کنونیت راضی نیستی، مسئله فرق می کنه! فعلا دارم دنبال یه کار جدید می گردم و در عین حال دارم سعی می کنم تا حد ممکن ساعت هام رو پر کنم که اگر این وسط ۱-۲ هفته بی کار موندم اقلا پاس کردن دوره ی کارآموزی به خطر نیافته!!!! 

تقریبا توی اون مسابقه شرکت کردم. یعنی رفتم با مسئولش صحبت کردم و اسمم رو برای مسابقه یادداشت کرد، ولی چون هنوز فرم های اصلی مسابقه به دستشون نرسیده، من هم هنوز رسما ثبت نام نکردم... Ty و Kevin هم با من اومدن برای مسابقه ثبت نام کردن. اینجوری هر کدوممون ببریم، بقیه امون هم خوشحال می شیم  و یه نکته دیگه این که من اشتباهی ۱ صفر اضافه گذاشتم و نوشتم جایزه مسابقه ۱۰۰٫۰۰۰ دلار هست، در حالی که جایزه ۱۰٫۰۰۰ دلاره. ببخشید

نظرات 4 + ارسال نظر
سمیرا جمعه 2 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 12:54 ق.ظ http://www.samirasam.blogfa.com

سلام سحرم چطوری چقدر منو تحویل گرفتی برات آدرس وبلاگ جدیدم را ایمیل کردم
هر چی منتظر موندم نیامدی !!!!
علی و صنم ومامانت چطورن ؟ سلام برسون درمورد تهیه فسنجون پرسیده بودی من
فسنجون رشتی که خیلی ترشه برات میگم اول گردو را حسابی آسیاب میکنی و یه پیاز کوچولو رنده میکنی و توی آب سرد کاملا حل میکنی و بعد نمک فلفل و گلپر به مقدار مناسب می ریزی با شعله خیلی کم دو تا سه سات روی گاز میگذاری تا روغنش در بیاد بعد مرغها را تکه تکه کرده و می ریزی حدود یک ساعت بامرغها میپزه بعد رب انار ترش بدون هیچگونه شیرینی را در آب حل میکنی و باز یه مقدار گلپر میزنی و حدود نیم ساعت با رب انار میجوشه و نوش جان میکنی من نوع شیرین را نه بلدم و نه دوست دارم در ضمن اگر زحمتت نیست آدرس وبلاگم را به مامانت و دایی حمید و رشید هم ایمیل کن من بلد نیستم !!!! دوستت دارم سمیرا

mina جمعه 2 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 11:07 ب.ظ http://mina.webialist.com

من بیشتر موافق نوع 100000 دلاریشم ... میخوای یه صحبتی بکن بگو زیر 50000 دلار حاضر نیستی شرکت کنی :ی شاید بیشترش کردن !!!!!

یاسمن چهارشنبه 7 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 03:59 ب.ظ http://dihoor.com

چقدر عالی که شرکت کردی........ امیدوارم که جایزهه رو خودت ببری و باعث خوشحالی دوستاتم بشی ;)

رامینم دیگه پنج‌شنبه 8 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 02:13 ب.ظ

اومدم ببینم چه خبر ؟ اون بالای صفحه تبلیغ رسپینا رو دیدم ! چقدر از کوشا پول گرفتی ! هان ؟ 10000$ ؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد