رستوران

۱ هفته دیگه هم از مدرسه گذشت. ۲ هفته مونده تا تموم بشه. ۲ هفته تا اینکه بتونم صبح ها بخوابم!!!

امروز برای صبحانه با دوستهای H&M قرار داشتم. کلی خوش گذشت. بعدش هم ، بعد از مدتها، رفتم خرید. و از اونجا که ما آشپز ها رو هر جا ببری، حتما یه وسیله ای مربوط به آشپزی پیدا می کنیم که بخریم، من هم در طول خرید، رفتم مغازه ی Su La Table و یه سنگ چاقو تیز کن خریدم!!!!

 در طول ۲ هفته ی گذشته، سر کار، کلی هنر ریختم!!! یه پیتزا درست کردم که اسمش رو گذاشتم <<پیتزا مدیترانه>>. برای cheesecake هاشون سس کارامل و مخلوط میوه درست کردم. شعله زرد و حلوا پختم. هوموس و سالاد شیرازی شون رو هم کلی دستکاری کردم و خیلی بهتر شده!  حالا امروز ممکنه اگر وقت کنم براشون سوهان عسلی درست کنم. می خوام از Ty دستور پخت کبّه رو یاد بگیرم (آخه باباش لبنانیه) و شاید هفته آینده اون رو هم به منو اضافه کنم...

دیشب Helen Mirren اومده بود اونجا! با شوهرش. البته چیزی نخوردن و فقط مشروب گرفتن و رفتن توی تئاتر. ولی خیلی باحال بود!!! 

نظرات 3 + ارسال نظر
kiemia دوشنبه 15 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 05:27 ب.ظ http://www.kiemia.net

سلام
سایت کیمیا با هدف انتشار آخرین مطالب وبلاگ ها افتتاح شد. در صورت تمایل می توانید مطالب وبلاگ خود را در کیمیا منتشر کرده و از این طریق خواننده بیشتری جذب نمایید. (هربار فقط یک مطلب. لینک به کل وبلاگ مجاز نیست)
www.kiemia.net

مینا چهارشنبه 17 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 11:24 ب.ظ http://mina.webialist.com

یاد بی بی رفتنامون افتادم :ی
دستور کبه رو پیدا کردی حتما به من هم یاد بده با هوموس درست کنم بفرستم در خونه شهاب این ها ... نه که خیلی عاشق این جور غذاهاست :ی

میدونی با چی حال میکنم سحر ؟ با اینکه تو این ۴ سال انقدر کارهای مختلف کردیم که از هرچیزی کلی خاطره داریم ... صحبت هرچی که باشه ما رو یاد یه چیزی میندازه ... میسسسس یو زیاد

رامینم دیگه دوشنبه 22 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 05:08 ب.ظ

سنگ چاقو تیز کنیت خیلی باحال بود ! بابام همیشه با سرامیک چاقو تیز میکنه ! ولی من با سنگ ( از این 7-8 تا دایره های آهنی تو هم که چاقو رو میزاری وسطش و میکشی تا تیز شه )

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد