۳ هفته دیگه مدرسه تموم می شه و دیگه کلاس نخواهم داشت. ولی همونطور که قبلا گفتم من نمی تونم مدرسه نرم! حالا دارم فکر می کن که دلم می خواد یه مدرک دیگه هم بگیرم. یه مدرک کاملا بی ربط! مثلا خبرنگاری! ۲ سال طول می کشه ولی باید جالب باشه. مخصوصا وقتی مدرسه سر کوچه هستش  حالا البته باید ببینم که می تونم توی برنامه ام این رو جا بدم یا نه...

الان ۱ هفته از رسیدن صنم می گذره. و هنوز وقتی در خونه رو باز می کنم و می بینمش ذوق می کنم! مخصوصا وقتی می بینم که عین وقتی که تهران بودیم همیشه یکی از ۳۵ تا کتاب پزشکی اش دستشه و داره وسط اتاق راه می ره و درس می خونه!!! (بله، صنم از روز دومی که اینجا بود درس خوندن رو شروع کرد) امروز قراره بعد از مدرسه با دانا و صنم بریم بیرون گردش.

دیروز عکس آخرین مهمونی رسید دستم. دوباره همه ی دوستان رو دیدم که داشتن بهم لبخند می زدن. و البته ۱-۲ تا صورت نا آشنا... و با اینکه هر دفعه این عکس ها رو می بینم غصه ام می گیره که دوستام رو ۱ ساله که ندیدم و دلم چقدر براشون تنگ شده، ولی یه عالمه هم خوشحال می شم که عکس ها رو می بینم.

شنبه صبح با مامان و علی و مریم و آذر و نگار و عماد، رفتیم هالیوود. آخه اونها از Las Vegas اومده بودن و تا حالا هالیوود رو ندیده بودن. من هم به خاطر اون چند روزی که برای اسکار رفته بودم، الان اون محله خاص رو مثل کف دستم بلدم  خلاصه که کلی گردش کردیم...

الان باید برم سر کلاس روانشناسی... من هنوز نفهمیدم که این درس چه ربطی به آشپزی داره!!!!  

نظرات 2 + ارسال نظر
مینا سه‌شنبه 9 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 03:51 ب.ظ http://mina.webialist.com

+ میبینم که جمعتون داره کم کم جمع میشه :*
+ خبرنگاری هم خوبه ولی اگه بتونی یه چیزه بی ربط تر به کامپیوتر و آشپزی پیدا کنی خیلی بهتره ... بعد من هم میدوم میرم پیش بتول بهش میگم این خانوم باغشمالی داره فلان درس رو میخونه مثلا همون خبرنگاری ... البته توجه داشته باش که این دفعه اشتباه دفعه پیش رو نمی کنم دوربین هم میبرم که بتونم از عکس العمل ها و اکسایمنتش (نمیشه یاد بتول افتاد و انگلیش نپروند !!) برات عکس بگیرم.
+ صنم واسه چی داره درس میخونه ؟ آمریکا که جای درس خوندن نیست ;) فقط تفریح ;)
+ قبول نیست تو اون عکسه که به دستت رسیده بود چشم های من بسته بود :(((((((((

رامینم دیگه دوشنبه 22 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 05:03 ب.ظ

خوب چرا معلم نمیشی ؟ هم شغل انبیا است هم همیشه میری مدرسه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد