و پایان داستان...

بالاخره، بعد از ۸-۹ سال انتظار ( و برای کسایی که قبل تر از من شروع کردن، ۱۵-۱۶ سال) آخرین کتاب هری پاتر منتشر و شد و آخر داستان برملا شد.

شب شنبه راس ساعت ۱۲ شروع کردن به فروش کتاب و من علی که از ۱۱ توی کتاب فروشی منتظر بودیم، ساعت ۱۲:۳۰ با ۲ تا نسخه اومدیم بیرون و رفتیم خونه. من دقیقا ساعت ۱۲:۵۰ دقیقه شروع کردم به خواندن کتاب و دیشب ساعت ۱۱:۱۰ تمومش کردم. ( مطمئنا اگر سر کار نمی رفتم خیلی زودتر تموم می شد)

حالا بعد از این همه صبر، فهمیدم که تمام داستان چی بوده. چرا همه این اتفاق ها افتاده و این که بعد از اون همه شایعه که پخش شد، می دونم که کدوم شخصیت ها میمیرن یا زنده می مونن...

بالاخره تموم شد... 

نظرات 5 + ارسال نظر
مینا سه‌شنبه 2 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 09:47 ق.ظ http://mina.webialist.com

اون دختره (هرمیون ؟؟ ) آخرش چی شد ؟؟

مینا سه‌شنبه 2 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 09:49 ق.ظ http://mina.webialist.com

در ضمن قالب نو مبارک :*

رامینم دیگه چهارشنبه 3 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 01:55 ب.ظ

چی شد آخرش !! میشه یه بار دیگه از اول واسه من تعریف کنی ؟ آخه من فقط اون اولیشو خونده بودم که اونم یادم رفته الان

ساکاری چهارشنبه 3 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 09:09 ب.ظ

آخه من نمی تونم اینجا بگم ته داستان چی می شه که! اونایی که می خوان کتاب رو بخونن و هنوز دستشون نرسیده پس چی؟
و رامین ، وقتی برای نویسنده داستان ۷ تا کتاب طول کشیده تا بتونه داستان رو بگه من هر چقدر هم خلاصه اش کنم توی ۱-۲ صفحه تموم نمی شه! پس اگر می خوای بدونی چی شد یا کتاب ها رو بخون یا فیلم هاش رو ببین!!!!

نادر شنبه 6 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 03:25 ب.ظ http://bolts.blogspot.com

من هم بالاخره پریروز تموم اش کردم. شب ها که کتاب رو می خوندم، روزها هم که فایلش تو کامپیوترم باز بود و هربار که کامپیوتر رو می رستادم پی نخود سیاه که برام یک چیزهایی رو حساب کنه، می نشستم چند دقیقه می خوندم.

اسپویلر ///سوتی خانم رولینگ :
هرمیون اونجا قبل از واردشدن به بانک گرینگوت، موی بلاتریکس رو از کجا گیر آورد ؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد