آخرین هفته

سلام

این هفته آخرین هفته ی مدرسه هستش. در واقع آخرین هفته ی کلاس هام چون خود مدرسه که دست از سرم بر نمی داره به این آسونی ها!!!! هنوز تا اواخر تابستون باید برم مدرسه ولی دیگه کلاس ندارم...

حس عجیبیه. دفعه های قبلی که مدرسه تموم می شد همیشه بعدش قرار بود یه دوره ی دیگه شروع بشه: بعد دبیرستان رفتم دانشگاه، بعد از دانشگاه رفتم مدرسه آشپزی، ولی حالا باید درس رو بذارم کنار و برم رسما سر کار...

فردا اینجا روز مادره. دارم برای یکی از دوستام یه کیک شکلاتی می پزم. اسمش هست German chocolate cake که یه کیک ۲ طبقه شکلاتیه که خامه ی نارگیلی و گردو ی کاراملی داره! خود کیک الان حاضره، فقط مونده که خامه رو بهش بزنم و عصری ببرم تحویل بدم.

نظرات 4 + ارسال نظر
یاسمن دوشنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 12:02 ق.ظ http://dihoor.com

خوش به حالش :( منم کیک می خوام! وای سحر نمی دونی الان چقدر گرسنه ام! و اینکه یاد اون غذای هیجان انگیز که تو خونه ام درست کردی افتادم و دلم بیشتر گشنه اش شد!

رامینم دیگه سه‌شنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 09:44 ق.ظ

من الان دلم میرزا قاسمی میخواد . دو نقطه دی

مینا چهارشنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 09:33 ق.ظ http://mina.webialist.com

خیلی یاد تولد گیلی و اون کیک فوق العاده شکلاتی ات افتادم :ی

یه چیزه دیگه تو مملکت ما وقتی دخترا درسشون تموم میشه و میرن دانشگاه و اون هم تموم میشه و میرن کلاس آشپزی و اون هم تموم میشه دیگه معطلش نمیکنن میرن کلاس بخت :ی

ساکاری چهارشنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 07:53 ب.ظ

مینا کاملا مخالفم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد