عید

از اونجا که در مغز من عید بدون سوهان عسلی معنایی نداره، الان ۲ تا سطل سوهان عسلی توی یخچال ما نشسته که همه اش رو من درست کردم! انواع و اقسام متفاوت: بادوم، گردو، بادوم هندی، ...

بعد به این نتیجه رسیدم که می شه این ماجرا رو به شیرینی های دیگه هم ادامه داد. ولی چون فر خرابه و تا قبل از عید هم درست نخواهد شد، هر چی درست کنم باید مثل سوهان عسلی عزیز روی گاز درست شدنی باشه! حالا باید ببینم نتیجه اش چیه...

نمی دونم گذروندن عید دور از خونه و خانواده چه جوری خواهد بود. الان دارم با یه دوست دیگه که مثل من امسال رو دور از خانواده و مثل من دور از خانه دریا می گذرونه حرف می زنم... امیدوارم که به اون سختی ای که فکر می کنم نباشه، چون الان نمی تونم باهاش کنار بیام.

عید خوب و سال بسیار خوبی داشته باشین. جای من رو سر سفره ۷ سین خالی کنین

نظرات 4 + ارسال نظر
اکبر شنبه 26 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 11:42 ب.ظ http://akdi.blogsky.com

سلام
برام جالب بود که یکی دور از وطن میتونه چنین شیرینی هایی رو بپزه.
راستی سال نو هم مبارک.

کورش - کانادا دوشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 07:28 ق.ظ http://persianbloggers.blogspot.com

با سلام. لینک وبلاگ شما به لیست وبلاگهای فارسی ایرانیان خارج از کشور هم در قسمت عمومی و هم خاص کشورها اضافه شد. نهایت سعی من این بوده است که این لیست صحیح, کامل, شامل وبلاگهای به روز و مهم تر از همه فارغ از هرگونه سلیقه شخصی باشد. با این وجود امکان درصدی خطا چه در نام مورد نظر شما برای وبلاگتان و چه در محل سکونت یا موارد دیگر وجود دارد. خوشحال میشم که از لیست بازدید کنید و موارد خطای احتمالی را تذکر بدبد. هر گونه نظر دیگر شما هم برای من مغتنم و ارزشمند است. چنانچه این لیست رو مفید و قابل ارائه به سایرین یافتید در صورت تمایل به آن لینک بدهید. پیروز باشید

مینا دوشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 02:19 ب.ظ http://mina.webialist.com

من هم سوهان عسلی میخوام !!!!!!!!!!
اینکه چیزی نیست تازه چیزهای دیگه ای هم میخوام
یه smiley جدید یاد گرفتم
گفتم بیام حتما به تو هم یاد بدم که زیاد به کارت میاد ! البته اگه تا حالا خودت پیداش نکرده باشی :ی
chef میشه C=:-)

ساسان دوشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 06:47 ب.ظ http://www.civil233.blogfa.com

شما اولین ایرانی هستی که این کار رو بصورت علمی و خارجکیش داری یاد می گیری. این خیلی عالیه ها.

ضمنا من هم اولین عیده که از ایران دورم. خیلی نگران نباش٬ برای بدست آوردن یه سری چیزها٬ آدم مجبوره یه سری چیزهای دیگر رو از دست بده دیگه٬ نه؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد