بستنی

امروز بستنی درست کردم! بستنی نارگیل با کارامل! خیلییییییییییییییییییییییییییییییی خوشمزه شده بود. تازه باید بشقابی که درست کردم رو می دیدین! با یه بیسکوئیت خاصی که می شه شکلش داد یه کاسه ی پایه دار درست کردم و بستنی رو گذاشتم توش و دورش رو با سس تزئین کردم. استادم انقدر خوشش اومد که استاد اون یکی کلاس رو صدا کرد تا ببینه و امتحانش کنه! بعد هم من رو به یارو معرفی کرد! ذوق مرگ شدم من   

فردا قراره sorbet درست کنیم. ( می شه همون آلاسکا ولی شیک تر). خودش رو امروز درست کردم و فردا باید تحویل بدم. با طعم گلابی + زنجفیل + فلفل قرمز!!!!!!!!!!!!!!! می دونم فکر می کنین خل شدم ولی انقدر خوشمزه شده که نگو! اصلا تند نیست!

فردا می گم که نظر استاد چی بود!

 

نظرات 3 + ارسال نظر
نادر جمعه 6 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 09:52 ق.ظ http://bolts.blogspot.com

وای ! من که دهنم آب افتاد...

مینا جمعه 6 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 09:21 ب.ظ http://mina.webialist.com

توی آلمان یه بستنی دیدم با طعم چیلی، اگه یادت باشه همون موقع یه میل برات زده بودم که بستنی راست کار تو و زهراست . الان که گفتی فلفل قرمز یاد اون افتادم :) اون موقع خانوم فروشنده بهم گفت که بستنی اش واقعا تنده و من هم نخوردم ! ولی خب ماله تو اگه تند نیست خوردن داره :) ... من هم که مثل همیشه پایه :)

نادر دوشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 10:52 ق.ظ http://bolts.blogspot.com

از دست این دستورهای غذایی تو ! من که هر چیزی اختراع می کنم شکیبا می پرسد از وبلاگ سحر یاد گرفتی ؟
دیروز هویج پخته بودم برای کنار شنیتسل ، موقع پختن بهش شکر و نمک و آبلیمو و دارچین زدم. شکبا همچین که خورد گفت، دارچین رو از وبلاگ سحر یاد گرفتی ! :(

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد