رژیم

و دوباره مدرسه شروع شد. شیرینی پزی ۲. دارن یادمون می دن چجوری دسر های فانتزی درست کنیم و چجوری یه ظرف خیلی ساده ی کیک رو طوری درست کنیم که مردم حاضر باشن ۲۰ دلار بالاش پول بدن!!!!!!!!!!!! این کلاس ها رو خیلی دوست دارم. کلی خوش می گذره...

خوب از اونجا که می دونم در طول این ۶ ماه گذشته که نبودم دلتون برای این تنگ شده که در مورد وزنم غر غر کنم و کالری همه چیز رو بشمرم و هر هفته یک رژیم جدید شروع کنم، اینجا این بحث رو دوباره راه می اندازم!!!!!!!!!!!!!!!!!!  متاسفانه در اثر شیرینی ها و دسر هایی که در طول این چند وقت درست کردم و نتونستم در مقابلشون مقاومت کنم، مقادیری وزن اضافه کردم...  و در نتیجه از امروز صبح دوباره رژیم شروع شد. امیدوارم بتونم بهش پایبند بمونم و وزن کم کنم.

فعلا همین  

نظرات 7 + ارسال نظر
لیلوا جمعه 29 دی‌ماه سال 1385 ساعت 05:54 ب.ظ http://khazan83.blogspot.com


روبرویم آغوش گشوده این بومِ سپید
قلم موها و رنگ
گوئی به مناظره آمده اند
تا در میان انعکاس
گریه ها و گلایه ها
اشکها وحسرت ها
بیصدا
فریاد برکشند آفتاب را
در این هنگامه ی تاریک و سیاه
قلم موها و رنگ می رقصند و می لغزند بربومِ
انتظارِ من
تا بشکندآرام غرور خاموش
این لحظه ها ی سکوت را

راموری شنبه 30 دی‌ماه سال 1385 ساعت 08:14 ب.ظ

یادمه میگفتی خیار کالری نداره بعد من میموندم تو چه جوری روزی۳ - ۴ تا خیار میخوردی و زنده میمونی . کالری پشت چی-توز ها رو هم حساب میکردی !!!!!

اتفاقا کالری اونها رو هم حساب می کردم! ۹۰٪ مواقع اون چی توز ها جای ناهار رو پر می کرد!!! ( البته الان که فکر می کنم، اون مواقعی که رژیم درست و حسابی شروع می کردم، دیگه چی توز نمی خوردم)

مینا شنبه 30 دی‌ماه سال 1385 ساعت 08:36 ب.ظ http://mina.webialist.com

بحث همیشگی رژیم !
زنده باد هرچی غذای خوش مزه ی پر کالریه !!!!!!

سمیرا شنبه 30 دی‌ماه سال 1385 ساعت 10:09 ب.ظ http://www.samirasa. persianblog.com

سلام سحر گلم نوش جونت بخور جای منو هم خالی کن البته دیروز اینقدر پرخوری کردم امروز داشتم می مردم به علی و ممانت سلام برسون به من سر بزن راستی یه مطلب در مورد خوستگاری مامانت نوشتم بگو حتما بخونن !!!! موفق باشی

سوگلی یکشنبه 1 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 02:13 ق.ظ

من برات آرزوی صبر می کنم ! کاشکی منم اونجا بودم :)

مینا یکشنبه 1 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 12:29 ب.ظ http://mina.webialist.com

هی فکر میکنی یه روزی بشه که دوباره با هم چی توز بخوریم و به نصف بیشتر جمعیت دنیا فحش بدیم ؟!؟!؟!؟

زهرا یکشنبه 1 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 11:34 ب.ظ

سلام سحر جونم چه عجب آپدیت کردی/ خوبی؟
کلاس شیرینی پزی و رژیم؟ حتما شوخی می کنی؟!!!!!
ولی می دونم تو اراده ش رو داری/ من ندارم!!!!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد