خاطره

you didn't have to do it

yes i did

why?

 because i love you

just remember who said it first

امروز بعد از ظهر وقتی خسته و کوفته از سر کار اومدم، روی مبل جلوی تلویزیون خوابم برد. وقتی چشمهام رو باز کردم این جملات رو شنیدم. تلویزیون داشت طبق معمول شنبه بعد از ظهر ها فیلم پخش می کرد. اما این فیلم هر فیلمی نبود، the cutting edge بود. این فیلم برای من خاطره بود. این ۵ تا جمله (که آخرین جملات فیلم بودن) رو من در ۹ سالگی حفظ بودم، بدون ابن که بفهمم کلماتش یعنی چی. من و صنم و دانا و پریناز و سارا و یاسی انقدر این فیلم رو دیده بودیم که می تونستیم از سر تا ته اش رو بازی کنیم. مامان می گه انقدر ما این فیلم رو نگاه کردیم که رویه ی کاست کنده شده بود!!! وقتی دوباره فیلم رو دیدم دوباره همون حس قدیمی رو پیدا کردم. اصلا فکر نکردم که چه فیلم الکی بود یا اینکه چقدر بچه و نفهم بودم که از این فیلم خوشم میومد ( دز طول سالهای گذشته چندین و چند بار این حس رو پیدا کردم!!!!) ولی این دفعه کاملا مثل قبلا باز هم ازش خوشم اومد. باز هم دلم می خواست برش گردونم از اول و دوباره نگاهش کنم. و از همه بیشتر دلم می خواست که دوباره با صنم و دانا و پریناز و سارا و یاسی بشینم فیلم رو ببینیم... چقدر بچگی دوران قشنگی بود.


امشب با ۵ تا از دوست های مدرسه ام که همه آمریکایی هستن رفتم بیرون. چون من باهاشون بودم به ابن نتیجه رسیدن که بهترین موقعیته برای این که برن برای اولین بار قلیون بکشن ( بله اینجا قلیون هم پیدا می شه و کلی هم الان اینجا گرفته!!!) خلاصه که رفتیم و یک قلیون سیب براشون سفارش دادم و خودم براشون چاقش کردم و دادم بهشون. کلی خوششون اومد. من هم که به سبک کاملا ایرانی یک چای هم باهاش گرفتم!!! بعد از اون هم رفتیم خونه یکی از همون آدم ها و اونجا بهشون یک عالمه عکس از تهران نشون دادم . باورشون نمی شد که تهران این شکلیه! متاسفانه کاملا همون تصور صحرا و شتر و چادر رو داشتن!!!! ولی کلی چشم هاشون رو باز کردم. و در عین حال کلی دلم برای تهران تنگ شد. کلی خاطرات خودم برام زنده شد. پیشنهاد می کنم حتما به این سایت سر بزنین و عکس ها رو ببینین. توی google پیداش کردم. واقعا عکس های خوبی هستن و خوشحالم که این ها رو پیدا کردن تا بهشون نشون بدم. وخصوصا از عکس برج آزادی خیلی خیلی خوششون اومد!!!

http://www.irandefence.net/showthread.php?t=32

 

نظرات 2 + ارسال نظر
نادر چهارشنبه 12 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 10:37 ق.ظ http://bolts.blogspot.com

پس من چرا هیچی از یک چنین فیلمی یادم نمی آد ؟ فیلمی که شما ها شونصد دفعه دیدین لابد باید من هم ده پانرده باری دیده باشم !

آخه فیلم خیلی دخترونه تر از این بود که تو هم ببینی!!! ولی مطمئنم که حداقل ۱ بار دیدی، چون ما کرج می دیدیمش...

سوگلی پنج‌شنبه 13 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 08:46 ب.ظ http://sogoli.persianblog.com

منم زیاد دلتنگ می شم ... عکس های ایران خیلی خوب بودن ... من یک سریشون رو داشتم و همیشه به همه نشون می دم ... می تونم تعجب دوستات رو تصور کنم !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد