سلام

یک هفته دیگه هم گذشت. این ۲-۳ روز خیلی کار دارم. امشب باید برم یک رستوران برای کار، از طرف مدرسه. دارم می رم یک رستوران کوچولو ی ایتالیایی برای کار. فردا صبح باید برم برای روز اول سر کار در H&M. از ۸ صبح باید اونجا باشم و اصلا نمی دونم که تا کی باید اونجا بمونم. شب هم برای تولد دوستم قراره بریم بیرون. ۱شنبه هم به احتمال زیاد دوباره باید برم سر کار ( فردا برنامه ام مشخص می شه). به غیر از اون برای ۲ شنبه ۲ تا گزارش باید بنویسم و یک عالمه درس باید بخونم چون امتحان دارم. خلاصه که سرم شلوغه.

کلاس ها مثل قبل خوبه. این هفته که میاد، آخرین هفته درس هست و هفته بعدش همه امتحانه. برام دعا کنین. فعلا همین.    

نظرات 2 + ارسال نظر
مینا دوشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 12:17 ب.ظ http://mina.webialist.com

امتحان ؟!؟!؟! چرا اینقدر زود ؟؟؟

پایه ی هرچی رستوران ایتالیایی کوچولو هستم ،‌من که خیلی سعی کردم ،‌تو هم سعی ات رو بکن به این جماعت بگو پیتزا اینیه که ما میخوریم نه اونی که اون ها میخورند !!!!!!

mina چهارشنبه 5 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 11:12 ق.ظ http://mina.webialist.com

dishab khabet ro didam
koji to ? besiar azat bikhabaram
love you ,ziad e ziad

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد