خوشحالم

سلام

امروز خیلی خوشحالم. آخه فهمیدم که یکی از بهترین شاگردهای کلاسمون هستم!!!!!!!!!!!!!!

ماجرا از این قراره که توی 2 هفته گذشته تونستم همه غذا ها رو به موقع تحویل بدم، نمره ی بالای 90 ازشون بگیرم، گزارش ها و مقاله هام رو به موقع و درست تحویل دادم و از همه نمره ی کامل گرفتم، امتحان هام رو هم خوب داددم و نمره ی همه بالای 94 بوده.

تازه تقریبا نصف کسایی که توی کلاس دور و بر من آشپزی می کنن همه اش دارن از من می پرسن که باید چی کار کنن. مربی ام کلی من رو می شناسه و کلی باهام خوبه و کلی تشویقم می کنه!!!!!

امروز قرار بود در 2 ساعت 4 تا غذا تحویل بدیم. نسبت به دیروز که باید توی 3 ساعت 11 تا غذا تحویل می دادیم کارمون خیلی راحت تر بود!! ولی امروز بعد از 1 ساعت، چون تمام هواکش ها خراب بودند و توی کلاس نزدیک به 110 F بود ( نزدیک 40 سانتی گراد! تصور کنین که ۱۶ تا گاز ۴ شعله که همه روشن باشن توی اون کلاسه) کلاس رو تعطیل کردن و فرستادنمون خونه. توی این 1 ساعت، من تونستم 3 تا از غذا هام رو تحویل بدم و 4 امی رو داشتم شروع می کردم در حالی که بقیه هنوز توی اولی گیر کرده بودن!!!!!!!!!!!!!! جفت مربی ها و TA کلاس کلی تشویقم کردن و مربی خودم گفت که از بقیه خیلی جلوترم

و یک چیز دیگه ( که این یکی رو مدیون یک عمر خیار پوست گرفتن هستم). ما باید بتونیم سیب زمینی رو طوری شکل بدیم که مثل یک خربزه ۲-۳ سانتی متری بشه. یعنی یک سیب زمینی رو به ۴ قسمت می بریم و هر کدوم رو این شکلی می کنیم. باید همه یک اندازه باشن و مهم ترین نکته اینه که باید ۷ تا طرف داشته باشن! من این حرکت رو می تونم در ۵ دقیقه ( برای هر سیب زمینی) انجام بدم و ۴ تا یک اندازه رو تحویل بدم چون نحوه انجام این کار خیلی شبیه خیار پوست گرفتنه. بقیه هنوز نمی تونن از ۱ سیب زمینی ۲ تا یک اندازه در بیارن!!!  

خلاصه که من خیلی خوشحالم. دلم می خواست بهتون بگم که چقدر خوشحالم!!!! بعد از 4 سال سر کلاس نشستن و جواب نگرفتن، این زندگی جدید رو خیلی دوست دارم.

نظرات 4 + ارسال نظر
یه دوست جمعه 17 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 08:49 ب.ظ http://www.muchmoney2006.blogfa.com

دوست عزیزم ، سلام

ما برای خرید از اینترنت و کسب درآمد روزانه، در یک وبلاگ محیطی شفاف و ساده برایتان مهیا نموده ایم... شانسی که شاید دیگر سراغ شمانیاید !!!!!!

سایت ایرانی که در حال حاضر بزرگترین بانک اطلاعات کتب ایران را دارا می باشد و همچنین دارای فروشگاه اینترنتی از محصولات مصرفی مورد نیاز می باشد که شما میتوانید از خریدی که انجام میدهید پورسانت کسب کنید و نیز به میزان فعالیت خود درامدی از 10 تا 50 هزار تومان در روز رو بدست آورید...
( هماهنگ با قوانین مجلس ) WWW.IRANBIN.COM

راستی اینو هم گفته باشم که نقد کردن پورسانت به وسیله واریز پول به حساب
بانکی شخصی انجام می گیرد که در هیچ سیستمی نیست ///....////....////

ضمنا ثبت نام رایگان هست ، می تونید با خیال راحت عضو شده ، وارد سیستم شوید و کارتونو شروع کنید...( همیشه و قدم به قدم ، همراه شما خواهیم بود )
MuchMoney2006.Blogsky.Com ( ایران ---- ر یا ل )

یا حق

نادر شنبه 18 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 09:59 ق.ظ http://bolts.blogspot.com

جات خالی دیشب ام بی سی 2 داشت my big fat greek wedding رو نشون می داد. تمام مدت دیدن فیلم همه اش فکر می کردم که این از اون فیلم هاست که حتما خاله بدی خیلی دوست داشته ... کلی یادتون کردیم.

سمیرا دوشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 11:50 ب.ظ http://http

سحر عزیزم سلام از ینکه خوشحال شدی منم خوشحالم
امیدوارم همیشه موفق باشی نمیدونم چرا نامه هات منو یاد جودی آبوت تو کتاب بابا لنگ دراز میندازه !!!!
از عکس قشنگی که فرستادی ممنون و خیلی خوشحال شد م درضمن به علی بگو من روز ۱۴ شهریور یادم بود که تولدشه ولی تبریز رفته بودم و دسترسی به کامپیوتر نداشتم از قول من ببوسش و بهش تبریک بگو دلم براتون خیلی تنگ شده به مامانت خیلی سلام برسون و بگو سمیرا میگه با با چرا جواب میل مارا نمیدی وقتی میرم تجریش
خیلی دلم میگیره
امیدوارم همیشه شاد و سالم باشید قربانت سمیرا

سوگلی چهارشنبه 22 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 01:21 ق.ظ http://sogoli.persianblog.com

خیلی خوشحالم که داری همون کاری رو می کنی که همیشه ذوقش رو داشتی . راستی من نفهمیدم یعنی چی که هفت تا طرف داشته باشن سیب زمینی ها!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد