سلام

یک هفته دیگه هم گذشت. این ۲-۳ روز خیلی کار دارم. امشب باید برم یک رستوران برای کار، از طرف مدرسه. دارم می رم یک رستوران کوچولو ی ایتالیایی برای کار. فردا صبح باید برم برای روز اول سر کار در H&M. از ۸ صبح باید اونجا باشم و اصلا نمی دونم که تا کی باید اونجا بمونم. شب هم برای تولد دوستم قراره بریم بیرون. ۱شنبه هم به احتمال زیاد دوباره باید برم سر کار ( فردا برنامه ام مشخص می شه). به غیر از اون برای ۲ شنبه ۲ تا گزارش باید بنویسم و یک عالمه درس باید بخونم چون امتحان دارم. خلاصه که سرم شلوغه.

کلاس ها مثل قبل خوبه. این هفته که میاد، آخرین هفته درس هست و هفته بعدش همه امتحانه. برام دعا کنین. فعلا همین.    

خوشحالم

سلام

امروز خیلی خوشحالم. آخه فهمیدم که یکی از بهترین شاگردهای کلاسمون هستم!!!!!!!!!!!!!!

ماجرا از این قراره که توی 2 هفته گذشته تونستم همه غذا ها رو به موقع تحویل بدم، نمره ی بالای 90 ازشون بگیرم، گزارش ها و مقاله هام رو به موقع و درست تحویل دادم و از همه نمره ی کامل گرفتم، امتحان هام رو هم خوب داددم و نمره ی همه بالای 94 بوده.

تازه تقریبا نصف کسایی که توی کلاس دور و بر من آشپزی می کنن همه اش دارن از من می پرسن که باید چی کار کنن. مربی ام کلی من رو می شناسه و کلی باهام خوبه و کلی تشویقم می کنه!!!!!

امروز قرار بود در 2 ساعت 4 تا غذا تحویل بدیم. نسبت به دیروز که باید توی 3 ساعت 11 تا غذا تحویل می دادیم کارمون خیلی راحت تر بود!! ولی امروز بعد از 1 ساعت، چون تمام هواکش ها خراب بودند و توی کلاس نزدیک به 110 F بود ( نزدیک 40 سانتی گراد! تصور کنین که ۱۶ تا گاز ۴ شعله که همه روشن باشن توی اون کلاسه) کلاس رو تعطیل کردن و فرستادنمون خونه. توی این 1 ساعت، من تونستم 3 تا از غذا هام رو تحویل بدم و 4 امی رو داشتم شروع می کردم در حالی که بقیه هنوز توی اولی گیر کرده بودن!!!!!!!!!!!!!! جفت مربی ها و TA کلاس کلی تشویقم کردن و مربی خودم گفت که از بقیه خیلی جلوترم

و یک چیز دیگه ( که این یکی رو مدیون یک عمر خیار پوست گرفتن هستم). ما باید بتونیم سیب زمینی رو طوری شکل بدیم که مثل یک خربزه ۲-۳ سانتی متری بشه. یعنی یک سیب زمینی رو به ۴ قسمت می بریم و هر کدوم رو این شکلی می کنیم. باید همه یک اندازه باشن و مهم ترین نکته اینه که باید ۷ تا طرف داشته باشن! من این حرکت رو می تونم در ۵ دقیقه ( برای هر سیب زمینی) انجام بدم و ۴ تا یک اندازه رو تحویل بدم چون نحوه انجام این کار خیلی شبیه خیار پوست گرفتنه. بقیه هنوز نمی تونن از ۱ سیب زمینی ۲ تا یک اندازه در بیارن!!!  

خلاصه که من خیلی خوشحالم. دلم می خواست بهتون بگم که چقدر خوشحالم!!!! بعد از 4 سال سر کلاس نشستن و جواب نگرفتن، این زندگی جدید رو خیلی دوست دارم.

Agassi

امروز Agassi در سری سوم مسابقات US Open به Benjamin Becker باخت.

همه می دونستن که این آخرین باریه که Agassi بازی می کنه.

خلاصه که بعد از کلی گریه کردن، از همه خداحافظی کرد و اومد از زمین بیرون و رسما بازنشسته شد.

بعد از ۲۲ سال تنیس حرفه ای رو گذاشت کنار...

وقتی داشت گریه می کرد خیلی ناراحت شدم.