ساکاری نجار می شود!!!

سلام

امروز من نجار شدم!!! ماجرا از این قراره که ما دیروز، بالاخره بعد از ۱۰ بار چک کردن مغازه های متفاوت، رفتیم IKEA و یک سری وسایل خریدیم. مثل کمد و میز ناهارخوری و کتابخونه و از این جور چیز ها. کسایی که با IKEA آشنایی دارن می دونن که همه ی این وسایل رو به صورت تیکه تیکه و توی بسته تحویل می دن و خود آدم باید سر همشون کنه.

خلاصه که من امروز به شخصه یک میز آرایش ۳ کشویی رو سر هم کردم. خودم به شخصه هر ۳ تا کشو رو سر هم کردم، تمام بدنه رو به هم پیچ کردم، و البته خودم به شخصه تمام ۳۰ تا میخ رو کوبیدم!!!! و باید اعتراف کنم که تجربه بسیار جالب و لذت بخشی بود. حالا فردا باید برم سراغ میز ناهار خوری و ۴ تا صندلیش 

خونه مون داره کم کم درست می شه. فردا قراره تخت ها رو بیارن و هفته ی آینده هم تلویزیون و کامپیوتر رو می گیریم. امروز یکی از چمدون ها رو هم بردیم و وسایل توش رو خالی کردیم. البیته هنوز ۵ تا دیگه مونده!!!! 

نظرات 1 + ارسال نظر
نادر پنج‌شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 09:33 ق.ظ http://bolts.blogspot.com

مبارکه. فقط مراقب انگشت هات باش. من یکی که هروقت می خوام میخ بکوبم از هر سه باری که چکش می زنم، دوتاش می خوره رو انگشتم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد