مدرسه

دیروز رفتم مدرسه! ( محض اطلاع کسایی که هنوز خبر ندارن، منظور از مدرسه California School of Culinary Arts هست. من قراره آشپز بشم ) ساعت ۱۰ صبح با مسئول ثبت نام قرار داشتم. بعد از اینکه ۱ میلیون فرم الکی رو امضا کردم بردنم برای گرفتن یونیفرم. و فکر می کنین که چه سایزی به من خورد؟ small!!!!!!!!!!!!!!!! تازه کلی هم برام گشاد بود. از خوشحالی داشتم غش می کردم

بعد از اون هم ازم دعوت کردن که در یک کلاس ۲ ساعته در روز ۲۹ ام شرکت کنم، که من هم با کمال میل قبول کردم. و دیگه تموم شد. یعنی من تا ۲۹ ام کاری ندارم با مدرسه. بعد از اون راه افتادم توی خیابون و حدود ۱ ساعت قدم زدم. و در طول این قدم زدن ۱۰۰۰ بار خدا رو شکر کردم که مدرسه ام توی محله ی Pasadena هستش!!!!!!!! باورتون نمی شه که اینجا چقدر قشنگه! ( البته اشتباه نکنین، من هیچ وقت به اصل خودم خیانت نمی کنم، هنوز فرشته در نظر من زیبا ترین جای دنیا هستش! ) ولی pasadena خیلی خوبه، مخصوصا که پر از زیرگذر های کوچولویی هست که به سبک اروپایی درستش کردن... حیف که دوربین نداشتم که عکس بگیرم و براتون بفرستم.

خلاصه بعد از ۱ ساعت قدم زنی در خیابان های زیبای pasadena، مامان اینا رو پیدا کردم و رفتیم دنبال خونه. خوشبختانه یک آپارتمان ۲ خوابه کوچولو توی کوچه بغلی مدرسه من پیدا کردیم که نسبتا خوب بود. مطمئنا نمی شه با خونه ی تهران مقایسه کردش، ولی نسبت به بقیه جاهایی که تا امروز دیدیم، خیلی بهتر بود. حالا قراره امروز بهمون خبر بدن که بهمون اجاره می دنش یا نه. امیدوارم که بدن. چون جاش برای من که خیلی خوبه. خوب آخه من باید ۶ صبح سر کلاس باشم! اگر دور باشه خونه که پدرم در میاد! اما اگر این رو بگیریم من می تونم حتی پیاده برم مدرسه  حالا ببینیم که چی می شه...

دیگه خبری نیست. ۱ شنبه رفتم و pirates رو دیدم. من که وقتی Johnny Depp و Orlando Bloom توی فیلم باشن، دیگه داستان فیلم برام مهم نیست!!! ولی می تونم بگم که فیلم مثل قبلیش بود. نه پیشرفت کرده بود و نه پسرفت.

همین دیگه.

 

نظرات 4 + ارسال نظر
نادر چهارشنبه 28 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 08:52 ق.ظ http://bolts.blogspot.com

باز خوبه که پسرفت نکرده اند. آخه همیشه فیلم های 2 و 3 از فیلم اصلی خیلی بدتر از آب در میاد. ( استثنا : کیل بیل 2 ! )

مینا پنج‌شنبه 29 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 03:46 ب.ظ

بشر میفهمی میس یو یعنی چی ؟؟!؟!؟!‌بابا میس یو به تمام معنا

سمیرا جمعه 30 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 01:22 ق.ظ

سلام سحری چطوری من هنوز اند خم یک کوچه ام نتونستم تو سایت بلگ اسکای پشرفتی داشته باشم و مثل خنگها موفق نشدم یه جوری به من کمک برسون

کتایون جمعه 30 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 03:46 ق.ظ

میرم مدرسه​ میرم مدرسه​ ! جیبام پر​از نخود و پستس. شیطونه میگه منم​ این رشته رو ول کنم بزنم​ تو خطه مسموم​کردن مردمD:. ببینم دورش اونجا چند وقتس؟

برای مسموم کردن دوره طولانیه، حدود ۲ سال. به خاطر همینه که من رفتم دنبال آشپزی. وقت نداشتم ۲ سال درس بخونم. وگرنه همه می دونن که پول توی مسموم کردنه. خودم ۲ نفر رو می شناسم که یکی رو می شناسن که پسر عموش تو کار مسموم کردن مردمه و سالی ۲-۳ میلیون دلار در میاره!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد