اولین یادداشت

سلام

بالاخره این ویروس وبلاگ نویسی من رو هم اسیر کرد. واقعیتش رو بخواین دیدم اگر قرار باشه که هی هر روز برای همه e-mail بزنم، پدرم در میاد!!! خلاصه که می تونین اخبار مربوط به من رو در اینجا پیدا کنین، البته اگر علاقه ای دارین که بدونین!!

اولین خبر اینه که من دارم 3 شنبه صبح، ساعت 8:15 از ایران می رم و امیدوارم که 24 ساعت بعد، بدون هیچگونه مشکل و دردسر در Los Angeles باشم و از کامپیوتر عموم براتون بنویسم . برام دعا کنین.

پس تا قبل از 3 شنبه بهتره که اسم این وبلاگ رو بذاریم " وقایع الاتفاقیه فی التهران"  

این چند روز داره به خداحافظی، بستن چمدون، خرید، خداحافظی، بستن چمدون، خرید، خداحافظی، ... می گذره! اتاقم انقدر به هم ریخته است که باورتون نمیشه. 5 تا چمدون یک گوشه هست و هر چی که قراره بره توی چمدون ها وسط اتاق! امیدوارم که بتونم همه رو توی چمدون ها جا بدم. اصلا حوصله ندارم که 2 شنبه برم دنبال خرید چمدون!! از یک طرف دیگه، می بینم که هر جور برنامه ریزی کنم باز هم چند تایی از دوستام رو نمی تونم ببینیم و باید تلفنی ازشون خداحافظی کنم. امیدوارم از دستم دلخور نشن. خوب من چی کار کنم. تا 7 ام که امتحان ها بود. از همون روز هم دارم دنبال کارهای سفر، تهران رو متر می کنم. خلاصه که شرمنده ولی به خدا توی یک روز 24 ساعت بیشتر نیست...

فعلا همین. تا بعد...

 

نظرات 1 + ارسال نظر
مینا پنج‌شنبه 15 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 11:11 ق.ظ http://mina.webialist.com

اول :)

خیلی کار خوبی کردی سحر جون :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد